Thursday, December 30, 2010

2010 .

Tahun yang agak mencabar bagi diri aku . banyak duggan yang aku lalui pada Tahun 2010 ini . Dengan masalah family,kawan,sedara mara and GF nye lagi . Pening kepala otak ouhh . Nasib baik ah aku dapat kenal dengan NURUL NAMIRAH BINTI ABDUL AZIZ . Dia seorang yang memahami . Kadang kadang kalau aku ade prob je . mesti story kot dekat dia . Dia banyak membantu aku kadang kadang . but pada tahun 2011 ini . Aku cuba nak hidup berdikari,bekerja dan sebgai nya . Maaf lah kawan kawan kalau tahun 2011 nanti aku jarang lepak ok . Money is so important . Ada duit baru lah aku boleh belanja kawan kawan aku kan . Tapi separuh dari gaji aku tu . Aku nak bagi dekat parents aku sikit . Bantu dorang sikit sikit kan . Aku akan bagi sebanyak mana yang mampu sahaja . separuh dari itu duit aku ah kan . Buat belanja aku ape semua . Aku harap sangat tahun 2011 ni membawa makna bagi diri aku . :)

No comments:

Post a Comment