Thursday, February 3, 2011

Last Day At Johor Bahru . 04.02.2011 . Love You All .



 To Hamdee Jb,Ryzal Boo,Ain Nasuha And Honey biyy .


Sumpah aku sayang korang beb . Korang yang banyak membantu aku dalam aku kesusahan . Susah nak dapat kawan macam korang . Betul beb . Ayat korang yang aku tak kan lupa kan sampai bila bila . "SUSAH SENANG KITA BERSAMA" . Korang memang kawan yang sejati . Ape pon yang terjadi korang tetap nak bersama . Korang semua aku dah anggap macam adek aku sendiri . terutama sekali AIN NASUHA . Sabtu 04.02.2011 last aku hang out dengan kawan kawan aku . Hope korang semua ni ada tau . Termasuk kawan kawan aku yang lain . Aku nak spend time dengan korang semua . For the last time . Ni kenyataan . Aku akan buat betul betul . Aku akan lari dari JB sejauh yang mungkin . Kes aku dekat JB dah terlalu banyak . Tak da siapa pon yang boleh halang aku dalam hal ni . Hurmm sumpah tak nak hilang korang . I love All My Friends . I'm Gonna Miss All My Friends . Hurmm :'( >3 <3 <3 

3 comments:

  1. heyy jgn la mcm ny.na tglkan kte sume ke;(

    ReplyDelete
  2. yeaa . lari dari masalah takkan pernah selesaikan masalah laa sygs :)
    hidup kita mcm roda , kdg2 kita kat atas and kdg2 t'golek kat bwh . yg penting , iman kat dada mesti cukop . ingat allah , usaha dan tawakal . insyaallah mslh adam akan ade jln penyelesaian nye .

    ReplyDelete
  3. yeahh . bagi adam ni je kot jalan penyelesaian yang bagus . adam dekat jb ni pon banyak sangat masalah . hurmmm

    ReplyDelete