Sunday, February 6, 2011

My 2nd Family .



Siapa ni ? 
Ni lah family number 2 aku . Hehehehehe . Korang memang the best doe . Korang ni semua seorang yang memahami antara 1 sama lain . Selalu buat aku happy . Selalu buat aku tergelak walaupun aku sedih . Sayang korang doe . Next time kalau ade masa . Kita lepak lepak lagi nak ? Kita photosoots ke or what ever je ah kan . Rindu doe nak amik gambar dengan korang semua . Korang nak tak buat 1 perjumpaan besar besaran untuk kita semua . Hang out sama sama . Photoshoots sama sama . Makan ape semua sama sama . Nak tak ? Macam tu baru best nanti kan . :) Ape ape pon aku sayang kan korang tau . Jangan lupa antara 1 sama lain . Kalau ada ape ape masalah . Just bagi tau je ok dekat kawan kawan yang ada . Kalau kawan kawan boleh tolong . Kawan kawan tolong lah ok . I Love You All So Much . :) <3 <3 <3 

No comments:

Post a Comment