Monday, June 13, 2011

Taken By Her . Siti Nur Faryana Bin Jafree .






Siti Nur Faryana Binti Jafree . 
Aku sayang dia doe . Macam macam dugaan yang aku lalui ketika bersama dengan dia . Susah senang aku tetap bersama dengan dia . Dia banyak tolong aku . Selalu bagi nasihat dekat aku . Kadang kadang aku je yang degil . Sebab tak nak dengar cakap dia . Sumpah aku sayang kan yana ni . Dia tau amik hati aku . Walau pon aku marah marah dia selama ni . Bukan makna aku tak sayang dia . Aku sayang kan dia . Cuma aku tak nak dia jadi YANA YANG DULU je . Aku nak dia jaga dia dengan baik . Ni sekarang pon dia tengah belajar dekat College KFCH . Nak jumpa dia pon agak susah ah kan . Kadang kadang pon aku datang ke rumah dia je . Tapi entah ah . Dia banyak bagi aku semangat untuk hidup . Sumpah aku sayang kan kau gila . Sumpah tak nak kehilangan kau . Harap kau pon macam tu ok yana . Banyak kenangan aku bersama sama dengan dia ni tau . Dia selalu buli aku . Dia juga tak boleh nak tengok aku time tengah sedih . Dia pon turut sedih juga . Sumpah doe . Aku tak nak buat kau sedih lagi lepas ni . Aku akan jaga kau sebaik yang mungkin . Tak da siapa lagi dah dalam hidup aku . Cuma kau sorang je sekarang ni . Kau sahaja yang Paham aku . Aku minta maaf . Sebab banyak menyakit kan hati kau selama ni . Selalu pukul kau . Aku ni DAYUS kan ? aku buat semua tu ada sebab tau . Bukan suka suka . Aku tak nak kau jadi kau YANG DULU . Yang teruk . Sumpah aku tak nak doe . Hurmm 1st date yang aku tak kan lupa . Kita jumpa dekat cs . Macam macam karenah kau buat kan . Hehehehehe . Love You So Much . :) 



No comments:

Post a Comment